DAA - Ładownica PCC GLOCK kolor BLACK
- Aleks. Ł.: Dostępny
- Poznań: Dostępny
Referencja: DAA ŁADOWNICA RACER PLASTIC BLACK
Ładownica na magazynki DAA Racer .
W 2011 roku DAA wprowadza pierwsze w swoim rodzaju aluminiowe ładownice na magazynki Race Master . Ich innowacyjny design na tyle różni się od innych modeli ładownic, że każdy, kto z nich skorzystał, od razu stał się ich fanem.
Jednakże ich jedyną wadą jest stosunkowo wysoka cena... Nie dla wszystkich ładownica za 60 dolarów jest w zasięgu, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę, że potrzebne są 3 lub 4 sztuki na pasku. DAA postanowiło więc opracować i wyprodukować formowaną z tworzywa sztucznego wersję tego samego zwycięskiego projektu i z dumą przedstawili zupełnie nową ładownicę DAA Racer Magazine Pouch, idealną do kabury DAA Racer!
Ładownice DAA Racer w dużym stopniu nawiązują do ładownic Race Master. W rzeczywistości DAA wzięli ten sam projekt korpusu i zmodyfikowali go, aby spełnić wymagania dotyczące mocowania tworzywa sztucznego, zachowując dokładnie ten sam unikalny, regulowany system mocowania „nacisku z tyłu”, który okazał się tak skuteczny. Wymienne wkładki pozwalają na przejście z większych magazynków 2011 na mniejsze magazynki CZ/Tan. Do magazynków Glock i M&P dołączona jest trzecia podkładka dociskowa. Jako akcesorium dostępny jest również element dystansowy do magazynków jednorzędowych.
Ładownica jest całkowicie oburęczna, co pozwala na łatwy montaż zarówno osobom prawo-, jak i leworęcznym. Ładownicę można nawet zamontować pod kątem 90 stopni od ciała, tak jak w wersji RM.
Wieszak na pasek w ładownicy wykorzystuje tę samą minimalistyczną konstrukcję z blachy stalowej, co eliminuje separację między paskiem wewnętrznym i zewnętrznym. Zawieszenie na pasek zostało jednak uproszczone – nie ma tu przegubu kulowego, jak w aluminiowej ładownicy RM, gdyż w tym rozmiarze po prostu nie dałoby się tego wykonać w plastiku. Jednakże, nachylenie ładownicy można regulować w bardzo małych odstępach, dzięki czemu każdy strzelec znajdzie kąt odpowiedni do swoich preferencji. Po ustawieniu prawidłowego kąta i dokręceniu środkowej śruby, ząbki w elemencie łączącym blokują się, uniemożliwiając obrót ładownicy do czasu poluzowania środkowej śruby o kilka obrotów.
Chociaż te ładownice mogą nie oferować unikalnego wyglądu i dotyku, jak aluminiowe ładownice Race Master lub pochylanej podstawy z przegubem kulowym, są solidne i trwałe, a wydajność, której możesz się spodziewać, jest bardzo dobra, jak w przypadku starszego brata.
A przy cenie nieco ponad połowy ładownic Race Master, Racer Pouch będzie dla wielu idealnym wyborem.
Uwaga: nie pasuje do magazynków Large Frame Glock (np. G20/21) ani magazynków .45 HK
Ładownice Racer pasują tylko do systemów pasów 1,5" (nie pasują do pasów Safariland 1,75").
Ładownica na magazynki DAA Racer .
W 2011 roku DAA wprowadza pierwsze w swoim rodzaju aluminiowe ładownice na magazynki Race Master . Ich innowacyjny design na tyle różni się od innych modeli ładownic, że każdy, kto z nich skorzystał, od razu stał się ich fanem.
Jednakże ich jedyną wadą jest stosunkowo wysoka cena... Nie dla wszystkich ładownica za 60 dolarów jest w zasięgu, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę, że potrzebne są 3 lub 4 sztuki na pasku. DAA postanowiło więc opracować i wyprodukować formowaną z tworzywa sztucznego wersję tego samego zwycięskiego projektu i z dumą przedstawili zupełnie nową ładownicę DAA Racer Magazine Pouch, idealną do kabury DAA Racer!
Ładownice DAA Racer w dużym stopniu nawiązują do ładownic Race Master. W rzeczywistości DAA wzięli ten sam projekt korpusu i zmodyfikowali go, aby spełnić wymagania dotyczące mocowania tworzywa sztucznego, zachowując dokładnie ten sam unikalny, regulowany system mocowania „nacisku z tyłu”, który okazał się tak skuteczny. Wymienne wkładki pozwalają na przejście z większych magazynków 2011 na mniejsze magazynki CZ/Tan. Do magazynków Glock i M&P dołączona jest trzecia podkładka dociskowa. Jako akcesorium dostępny jest również element dystansowy do magazynków jednorzędowych.
Ładownica jest całkowicie oburęczna, co pozwala na łatwy montaż zarówno osobom prawo-, jak i leworęcznym. Ładownicę można nawet zamontować pod kątem 90 stopni od ciała, tak jak w wersji RM.
Wieszak na pasek w ładownicy wykorzystuje tę samą minimalistyczną konstrukcję z blachy stalowej, co eliminuje separację między paskiem wewnętrznym i zewnętrznym. Zawieszenie na pasek zostało jednak uproszczone – nie ma tu przegubu kulowego, jak w aluminiowej ładownicy RM, gdyż w tym rozmiarze po prostu nie dałoby się tego wykonać w plastiku. Jednakże, nachylenie ładownicy można regulować w bardzo małych odstępach, dzięki czemu każdy strzelec znajdzie kąt odpowiedni do swoich preferencji. Po ustawieniu prawidłowego kąta i dokręceniu środkowej śruby, ząbki w elemencie łączącym blokują się, uniemożliwiając obrót ładownicy do czasu poluzowania środkowej śruby o kilka obrotów.
Chociaż te ładownice mogą nie oferować unikalnego wyglądu i dotyku, jak aluminiowe ładownice Race Master lub pochylanej podstawy z przegubem kulowym, są solidne i trwałe, a wydajność, której możesz się spodziewać, jest bardzo dobra, jak w przypadku starszego brata.
A przy cenie nieco ponad połowy ładownic Race Master, Racer Pouch będzie dla wielu idealnym wyborem.
Uwaga: nie pasuje do magazynków Large Frame Glock (np. G20/21) ani magazynków .45 HK
Ładownice Racer pasują tylko do systemów pasów 1,5" (nie pasują do pasów Safariland 1,75").